lunes, 15 de abril de 2019

Carta a un amor amb data de caducitat

Una trobada fortuïta en un pas de vianants en una ciutat que no és la nostra. Jo marxant, tu acabant d'arribar. El semàfor ens dóna permís per trobar-nos, amb presses, al mig del pas. Quaranta-cinc segons roman verd, quaranta-cinc segons després de gairebé tres anys. Ens abracem, sonriem, saludo a la noia que ara t'acompanya i ens acomiadem. No vull agafar encara el tren que m'allunyarà de tu, però tampoc el vull perdre. Solia ser molt nostre, això d'acomiadar-nos segons els horaris del tren. 

Quaranta-cinc segons i encara penso en la teva olor. Aquella olor que, molt de tant en tant, encara em revé i em recorda aquell temps al teu costat. Olor a pluja, a kiwi, a llibertat; indescriptible olor a tu. Menys d'un minut per acceptar totes les emocions que de sobte refloreixen sense que jo sapigués que continuaven aquí.

Més tard, un missatge: "You look good, dokta". Suposo que cap dels dos ens ho esperàvem, que res tornés a despertar. Pot ser només em passa a mi, jo que sé. Tot això no entrava en els meus plans.

La nostra va ser una relació de les de data de caducitat, i una sap que no pot fer-se il·lusions quan el final depèn de qüestions de temps i espai. Com estava pronosticat, ens vàrem acabar acomiadant a l'aeroport de Barcelona, sabent que passarien anys sense que ens veiéssim, si era que ens tornàvem a veure mai a la vida. 

Com no esperava que els nostres camins es tornessin a creuar, tampoc esperava estar vint-i-set dies més tard recordant els quaranta-cinc segons de la teva olor. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario