martes, 3 de abril de 2012

Nit freda per ser abril.

Treball de classe inspirat en el Romanticisme.

Encara no es veu la lluna en aquesta fosca i freda nit. La solitud, vella coneguda, m’acompanya una vegada més en el silenciós caminar pel bosc, i el record dels seus ulls em turmenta. Ah! aquells ulls, envoltats de llargues pipelles, la brillantor fulgurant d’aquella mirada en la que tantes vegades em vaig veure reflectida.

De sobte, un corb, i el cruixir d’una branca en rompre’s sota els meus peus em fan despertar d’aquest somni en que havia viscut durant tot aquest temps. Ell mai serà meu, i de res serveix pensar en els seus llavis, aquells que tantes vegades despertaren en mi un irrefrenable desig de besar-lo, ni tampoc en la seva pell, ni en la descàrrega elèctrica que al mínim contacte em recorria tot el cos. De res serveix recordar la seva veu, que a les orelles es converteix en carícia: ell mai serà meu.

Les seves mirades, les seves paraules, cada gest que a ell pertany... Un fred corrent d’aire m’esvalota els cabells i s’emporta les meves llàgrimes. Si ella no hagués vingut, ah! maleïda sigui... Si mai s’haguessin conegut... Ell l’estima i és això el que em fa patir. Un dolor que no em deixa respirar, una tristor que em consumeix. No hi ha res a fer. Ell mai serà meu, i és la infinitud d’aquest mai el que em mata.

Un fort soroll de vidres que es trenquen. Després, silenci. Deix de ser propietària del meu cos: els músculs es relaxen, caic a terra. S'acosta el matí, tot s’ennuvola. Foscor. Els batecs del cor són cada cop més febles. Un fred udolar de mussols sembla acomiadar-se de la nit i el record del seu esguard s’apodera dels meus pensaments. Ah, dolç final. Ah, dolça mort.

No hay comentarios:

Publicar un comentario